Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
New Time Research
Membru Gratuit
0 stars: Fara rating 0 din 0 pareri
Studii de piata
Rating:
0 stars: 0.00 din 0 pareri
Descriere
studii de tip desk research – dacă doriţi să aveţi o imagine completă a pieţei – competiţie, poziţionare, cote de piaţă, cifre de afaceri, volumul pietei etc.
studii de prospectare – dacă doriţi să lansaţi un produs/serviciu pe piaţă şi nu ştiţi dacă există potential şi/sau care ar fi strategia şi direcţiile de dezvoltare
studii de awareness, notorietate şi brand equity – dacă doriţi să aflaţi cât de cunoscut este un brand pe piaţă, raportat la concurenţă şi la consumatorii
studii de segmentare – dacă sunteţi interesat să aflaţi cine cumpară produsul/serviciul, care sunt obiceiurile de consum şi care este strategia de dezvoltare potrivită pentru fiecare categorie de utilizator în parte
studii de satisfacţie a clientului – dacă doriţi să aflaţi cât de multumiţi sunt consumatorii, ce le place şi ce le displace, ce apreciază la produsul/serviciul pe care-l utilizează şi care sunt nemulţumirile lor
studii de satisfacţie a angajatului -  dacă doriţi să ştiţi cât de mulţumiţi sunt angajaţii, care sunt nevoile lor de dezvoltare şi care sunt metodele de fidelizare
mistery shopper – dacă doriţi să evaluaţi comportamentul angajaţilor fără ca ei să ştie acest lucru
Din Gura in Gura